ÇOCUK ŞAPKALARI


Örgü mevsimi başladığından beri şapka örüyorum.Önce bir arkadaşımızın başlattıgı kampanya icin örmüstüm 4 tane.Sonra da bu sempatik şapkalardan ördüm.Kısa sure sonra arkadaşlarımın ördukleriyle birleşip gene cok tatlı cocuklara ulaşacaklar.

Örmek isteyenler olabilir diye nasıl yapıldığını anlatayım.
Tığınızın 4 numara  yününüzün de kalın olması gerekiyor.5-6 zincirden bir halka yapıp içini 16 tane 3 lu trabzanla doldurun.İkinci sırada her trabzana 2 tane 3 lu trabzan yapın.Üçüncü sırada 1 tek bir çift trabzan yapın.4.sırada ise 3 tane tek 1 tane çift trabzan yapın.Bundan sonra artırmadan 13 sıraya tamamlayın.Oldukça kolay.


Sevgiyle kalın.





4 yorum:

  1. oyyyy çok tatlı olmuşlar çocuklar bayılacaklar :)
    Az kaldı nasipse önümüzdeki çarşamba kavuşacaklar inş. ben bile heyecan yaptım aldıklarında neler yapacaklar diye Leylacımla orada olacağım nasipse:))
    sevgiler öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ben de cok merak ediyorum.Tesekkur ederim canim.

    YanıtlaSil
  3. Nasıl güzel, nasıl tatlı olmuşlar. Renk seçimin, kenar süslerin, hepsi harika. Örgü ya da yemek fark etmez, verdiğin her tarif çok özenli Petekcim, ellerine yüreğine sağlık :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elvan'cim cok tesekkur ederim guzel sozlerine.Cok opuyorum seni.

      Sil

Related Posts with Thumbnails