NİHAYET....FOÇA

Bu kış oğlumun dershanesiydi,sınavıydı derken gönlüm yoruldu.Kurabiyeydi pastaydı derken de bedenim.Uyku....biraz uyku, bütün isteğim buydu.Ama Foça'ya geldiğimden beri neredeyse saat kurup
kalkıyorum kurabiye yapmak için.
Kıramayacağım bazı dostlarımın söz,nişan,kına gecesi ve nikah kurabiyelerini yapıyorum sürekli.Malum yaz mevsimi bu tip aktiviteler için geliyor!!
Komik ama henüz ayağımı denize sokmuş değilim.Neyse şikayet etmeyelim.Kim dedi bana bu yaştan sonra pastacı ol.


Bu arada Foça resimleri ekliyorum.Kurabiye blogu açıp sonra da başka bloglara özenen,hatta resimlerini kıskanan biri olarak bu fırsatı değerlendireyim dedim.


Burası dibek kahvesi içtiğim ,en sıcak günde bile püfür püfür esen bir sokakta bulunan çayevi.


Küçük Deniz

Büyük Deniz

Bana müsaade artık yatmam lazım.Yarın çoook erken kalkıp kurabiye süsleyeceğim.Balkonunda,terasında uzun uzun kahvaltı edenlere,denize,havuza girenlere.kitap okumaktan başını kaldıramayanlara selam olsun!!!!
Herkese sevgiler.

8 yorum:

  1. Şimdi orada olmak vardı. Hiç olmazsa denizi görünüyorsun kokusunu duyuyorsun. Keyfin bol olsun.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Mine'ciğim.Aslında haklısın.En azından biraz daha serin İzmir'e göre.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Petekçim, olsun Foça'dasın ya. Mutlaka denize girecek, uzun uzun kahvaltı yapacak zamanlar da gelecektir. İyi tatiller olsun. Sınav sonuçları ne zaman açıklanacak?

    YanıtlaSil
  4. Hiç sorma dün kendime tatil ilan ettim.Denize girmek için hava bir bozdu,bir rüzgar bir fırtına...
    Aslında iyi oldu.çünkü Diler Foça daydı ve birlikte SEVGİ ablaya Yenifoçaya gittik.Bize kısır yaptı.Kışın buluşamadık ama burda mini bir toplantı yaptık.Çok eğlenceliydi.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Aaaa, olmaz ama, çok kıskandım şimdi. Hepinizi çok özledim valla.

    YanıtlaSil
  6. Kışın toplanırız gene inşallah.Yolun düşerse bu tarafa Sevgi Abla bizi beslemeye hazırmış her daim....
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. lezzetli somunlar serap12 Temmuz 2010 18:31

    E ben de kıskandım amaaaa..Ne oluyor yahu..Biz Sasalı'da kapandık kaldık mı ne..Canlarım Çenebazım ve Peteğim,ikinize de bol keyifler..Daim olsun,içinize sinsin inşallah..

    YanıtlaSil
  8. Serap'cım seni de bekliyoruz.Sen de nilüferle bakarak bir çay iç benim yerime.
    6 Ağustos 'ta Naci Usta da Eski Fuar Şb.liler yemeği yapılıyor.Bekliyoruz tamam mı?
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails